|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kollade med BMW idag om de uppgraderar programvaran i navi under "garantiperioden". Jag har just nu 4-1/40. När de frågade varför så sa jag att jag vill ha 3d-vy i kartan och han skulle kolla upp detta. Efter ett tag så ringde han tillbaka och sa att E46:an inte går att uppgradera. Alltså är inte mkIV samma sak oberoende vilken bilmodell den sitter i? Har vi missuppfattat varandra eller har han rätt? Sen undrar jag även om det är mer än birdview som skiljer mellan de olika programvarorna. //MVH Mathias | |
|
Ja det är mycket mer än 3d-utseende som skiljer. Bland annat är senare versioner snabbare och har andra små trevliga funktioner. MK4 är samma i E39, E38, E46, X3, X5 and Z4. Så jeppen på BMW har fel fel fel. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Ok tack för det! Det verkade ju ändå som om han kollade upp det noga, men men det är ju inte första gången som en verkstad har fel. Med andra ord så är det bara att uppgradera då. Är det någon som har tips om vilket program man ska bränna skivan med? Provade med imgburn men fick upp lite konstiga felmeddelande i loggen så jag vågar inte använda den skivan även om det stod att den hade brännts "successfully". //Mathias |
|
|
Jag kör Alcohol 120% på så låg hastighet som möjligt när jag bränner navicd... och TDK CD-R80 som jag vet funkar efter att ha testat 5 märken som inte gjorde det. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Mathias79 Du har mail! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.