|
|
|
|---|---|
|
Är det samma fästen på en M vinge som en Alpina vinge till en E34? Alltså om man har en m vinge, kan man montera en alpina vinge genom samma fästen? Och är det här en alpina vinge? För det är ju inte en M! Länk Min bil Länk | |
|
Ser så ut, lite dålig bild att bestämma exakt. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Vingen på bilden ser ju ut som en Alpina BiTurbo variant. | |
|
Jag tycker den ser lite för tjock ut och sen så tyckte jag att den gick in för långt på luckan (infästningen) jag har ett kort på min om du vill se. Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
OK! Är antagligen en Hella vinge. Dom har en modell som är snarlik Alpinas till E34an. Morgan: Har du bild på själva fästet är det intressant! Annars har jag måånga bilder på Alpina E34or :) Min bil Länk |
|
|
Nej jag har ingen lös vinge eller bild tagen från insidan av luckan. Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Lyfter den här gamla tråden för att se om någon vet om infästningen är densamma på M5 resp. alpina vingen till E34 sedan? Min bil Länk |
|
|
Här är en bild på en BiTurbo spoiler Länk Mvh Morgan Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Ah! Tackar!! Då får jag nog inhandla en ny baklucka... Har M vingen idag men har köpt en alpina vinge som är på väg! Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.