|
|
|
|---|---|
|
Hej, Blev för länge sedan tipsad av Daniel.F (Danne) om att jag kunde få hjälp med att byta topploppspackning på 08-7128090. Firman som har det numret heter N Berglund Bil och Allservice (i Tyresö). Känner någon till dom? Eller vet hur man får tag på Danne för att höra vilka erfarenheter han har? Det börjar bli dags att lämna in bilen och det är väl kanske bra att kolla en extra gång innan man lämnar in den på något nytt ställe som man inte känner till sedan tidigare. Verkar som om Danne är flitigt förekommande på forumet så någon kanske känner honom? Tackar på förhand. EJF | |
| EJF du har powerpost! | |
|
Hej Danne, Tack för tipset tidigare (typ ett år sedan) och tack för extremsnabbt svar! Sitter just och funderar på vad Powerpost kan vara, antar att alla på forumet känner till detta utom jag så kom igen nu, berätta. Behöver jag registrera mig någonstans för att komma åt meddelandet? Tack på förhand. EJF<---inte bland de invigda! |
|
|
okej, hittade till slut hur powerpost funkar. Behöver därför inget svar på just denna lilla detalj EJF |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.