|
|
|
|---|---|
|
Hej alla, jag är i färd med att köpa en E46 330i, sedan eller touring. Sen slumpar det sig så att jag också håller på att välja vilken typ av barnvagn vi skall ha, så därför funderar jag på hur brett bagageutrymmet i E46 är mellan hjulhusen? De tar ju upp en hel del plats. Jag äger alltså vare sig det ena eller det andra just nu så det är lite svårt att testa i verkligheten. :-) /Janne | |
| gör så här då: ta en bil för provkörning och åk direkt till barnvagns affären. testa vilka passar och åk tillbaka och tacka och buga för lånet!! | |
|
Jag var ute och mätte i farsan e46 touring. Följande mått fick jag det till. Bredd mellanhjulhusen: ca 92cm Största bredd i luckan: ca 128cm Djup med uppfällt säte: ca 92cm Höjd i bagageluckan är ca 70cm Måtten är inte hundra procentig men de ger in viss indikation. Hoppas detta hjälper dig i ditt sökande efter ny bil. |
|
|
Kan bekräfta det Chris87 skriver, jag körde 90cm breda gipsskivor i en 325i sedan i helgen. De gick precis in mellan hjulhusen, medan de låg och "red" lite i nederkant på snedfasningen vid bakljusen. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Suveränt, tackar så mycket för svaren! | |
|
90cm mellan hjulhuset på en sedan. Stämmer detta verkligen? Ellar har ni mätt ovanför hjulhuset? Jag får till det 77cm mellan hjulhuset., bygger baslåda... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.