|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänker köpa en nextbase spelare och vill koppla in ljudet till min business stereo. Har kollat på denna: Länk Till frågan: Vart kopplar jag in denna adapter? Bak i skuffen, vänster sida där det verkar finnas fördragna kontakter till CD-växlare. Finns ingen växlare monterad just nu. Eller kopplas den in på baksidan av stereon!? Har en e39 -01. Tacksam för svar eller tips på bättre lösning AUX in, om det finns sådan. //Marc | |
| har dom inte en variant för varje inkoppling? | |
|
Alltså, jag vet inte. En Nextbase är beställd och jag vill bara ha AUX in på vettigt sätt och kunna koppla på ljudet från inkopplad enhet (nextbase) via stereon. Enkelt och lätt! =) Tyckte detta verkade vara en bra grej, men förstår som sagt inte vart jag ska koppla in den. Anledningen till att jag frågar är att jag håller på att dra övrigt kablage i bilen just nu, och behöver ju veta om jag ska fördra en lång RCA från bagaget (där "cd-växlarkontakterna" finns) fram till Nextbase i kupén eller om det räcker med typ 1 dm. RCA från Nextbase till HU. Som dagt, tacksam för svar... //Marc |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.