|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kan ni hjälpa mig med att välja fälgar till vinterhjulen, hade behövt lite smakråd. Har kommit så långt att jag står och väger mellan två modeller från AEZ. Vad tycker ni om dessa fälgar till en E46 Coupé -04? Bilen har M-sport paketet. Kanske någon som sett en bil med dessa fälgar monterade? Aez Xylo 8x17" ET 40 med 225/45 -17 Länk eller... Aez Olymp 1 7x17 ET 42 med 205/50 -17 Länk Alltså Xylo eller Olymp 1 ?? //Mvh Janne | |
|
Lätt Xylo. Gillar inte fälgar med för mycket "luft" i. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Om du ska ha dem på vintern tror jag Xylo blir bättre. De ser lättare att tvätta ut. Åker du runt med skitiga fälgar så spelar det ingen roll hur designen är - det ser skabbigt ut i alla fall. Jag tycker inte heller att Olymp är någon höjdare på BMW, dock inte pga "luften" utan snarare något med designen. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Mellan dom två skulle jag välja Xylo, renare och snyggare formgivning enligt mig. Dock skulle jag hellre köpt någon av BMW originalfälgar till E46. | |
|
Håller med Grandy. Köp ett par beggade BMW 17" fälgar och kör sedan 205er runt om på dem. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
| Xylo tycker jag oxå, men annars skulle jag hellre ha köpt en lätt begagnad BMW Original fälg till samma eller bättre pris. | |
|
Tack för era råd. Säger som ni Xylo är nog det bästa valet mellan dessa fälgar. Hellst vill jag ha original E46 fälgar, men har ej hittat några begangnade i rätt skick/pris. Kanske någon har ett par över som är till salu? //Janne |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.