|
|
|
|---|---|
|
Helt plötsligt får jag inte fram bmw.se...utan den växlar över till bmw.com, och där uppmanas jag välja land... ...jag gör så, men den svenska sidan kommer ändå inte upp... Någon som har samma problem...eller är det de där j-a webnissarna som inte har gjort (den nya?) sidan Mac-kompatibel... ;) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk | |
| Funkar för mig. | |
|
BMW.se fungerar alldeles utmärkt att köra på PC i alla fall. Där ser du, Macintosh är roten till alla problem ;-) //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Samma fel för mig. Sitter på PC med IE6. | |
|
Funkar för mig direkt, prova att rensa cookies och cacheminnet. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Spelar absolut ingen roll hur jag bär mig åt - jag kommer tillbaka till bmw.com varje gång. | |
|
Precis...har rensat både kakor och cache...kommer ändå till bmw.com... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
...och så testade igen jag direkt efter jag skrev förra inlägget...och nu funkar det...men varför vet jag inte... :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Det funkar om jag skriver bmw.se men inte om jag skriver www.bmw.se. | |
|
Skumt...det funkar fortfarande här...med www.bmw.se och Mac och Firefox...(håller tummarna) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Testa att köra Start -> Kör -> ipconfig /flushdns I annat fall är det din ISP som har felaktig data i sin DNS. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Mitt tips ovan var för de som kör PC alltså :-) Det som kör Mac bör istället köra.. Öppna fönster -> Skicka datorn -> Lyssna efter duns //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
;) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Annars borde alla komma in på denna länken: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.