|
|
|
|---|---|
|
Funderar på en bil som har svart/blå läder men har inte sett den mer än på bild ännu. Är det snyggt med denna inredning? Kan den vara lite "kall" om man ska sälja den nån gång? | |
|
Kolla på bytbil där finns en. Mvh R |
|
| Hej! Har Svart/blå läder i min Atlantablå 2,8. Jag tycker det gör sig mycket bra, har mycket chromline med så jag helnöjd. Om det sedan är sportstolar i bilen så är det en ren bonus, lycka till. Mvh Kent. | |
|
Svart och blått är väl ursnyggt? :D /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
| är den en z3 eller z4 du menar | |
|
z3 menar han nog för den kombinationen finns nog inte att välja till en z4. o jadet är väldigt snyggt o sportigt. har en kompis som har en m-coupe o det passar riktigt bra på den. |
|
|
Till en blå eller svart bil är det mycket snyggt. / Fredrik |
|
|
Är nog inte så kallt när du ska sälja, relativt vanligt och som det ser ut också många som gillar det. Personligen har jag ganska svårt för den kombinationen. Min Länk Cabrio |
|
|
Helt OK kombination enligt min smak. Sportstolarna framhävs lite mer tycker jag med färgskiftningenl. Mats |
|
| blå/svart läder är ju väldigt snyggt.. ser elgant och sportigt ut och mkt snygagre än tråkig svart... det som kanske är snyggare är röd/svart inredning | |
| Sen beror det på hur de kombinerat det röd/svarta blå/svarta också. Snygggast är om det ser ut som i M-modellerna. I vissa av de motorsvagare bilarna har de inverterat färgerna och det tycker jag personligen ser knas ut. En röd ratt är inget kul i mina ögon.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.