|
|
|
|---|---|
|
Tänkte köpa kitet med clay och sprutflaskan (vad det nu är) Tänkte mest köra runt hjulhusen. Undrar dock hur långt en clay bar räcker? | |
| Den brukar räcka länge. Vi kör hela ovansidan av bilen för att få bort trädnedfall, ibland lackdamm och flygrost. Vi har använt vår 3M lera i 3 år och den är fortfarande fullt användbar. Mvh /J.Sandell | |
|
En och samma ler-bit i tre år?? Imponerande! Visserligen är väl 3M's leror större än den bit man får från Meg's men ändå.. |
|
| Jo det stämmer. Den är en handfull större. Vi är mkt nöjda med den! | |
|
Tack för svaret. //Player |
|
|
Efter att ha undvikit kitet från meguiers som som legat i bakluckan sedan jag köpte det för en månad sedan bestämde jag mig för att prova hur det funkade. Det första man märkte var hur smutsig min bil var trots avfettning och svampning. Leran blev svart, i alla fall lite svart. Förmodligen gjorde jag fel eller försökte ta bort fel sorts fläckar med leran. Slutsats: det är mycket enklare med trassel och lite flytande hårdvax. Som vanligt kan jag inte låta bli att köpa alla olika sorters rekondprylar trots att jag sällan hinner använda prylarna. |
|
| Tycker faktiskt leran är en av de bästa produkterna som jag inhandlat de senaste åren... Synd att det kostar ganska mycket och att det tar tid att använda, men helt klart bättre resultat än att gnugga med avfettning odyl! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.