|
|
|
|---|---|
|
Hej hej! Har just sålt min E 46 som jag har varit mycket nöjd med... Har nu hittat en ny som har en ljusgrå inredning, ljusagråa dörrsidor samt ljusagråa stolar... Har dock några funderingar: Är det svårt att hålla rent med en sådan klädsel? Kommer den att se "skitig" ut efter ett tag? Någon som har erfarenhet? Alla mina andra bilar har haft en mörk inredning så det skulle ju vara kul att testa något nytt... | |
|
Har ljusgrå klädsel i min. Visst har där blivit en och en annan svart prick men dem det tar jag alltid bort med Turtle Wax textil cleaner (tror jag den heter?).. Vet inte hur det skummet funkar egentligen men det tar bort allt utan att lämna ett spår efter sig! Ljusgrå klädsel är ritkigt snyggt när det är rent, drar inte till sig någon värme heller :P |
|
| Hade ljusgrå klädsel i min förra bil och det har sina fördelar när man parkerar bilen i solen. Undviker man chokladglass och blodspillan samt har ett bra textilrengöringsmedel så är den inte mycket svårare att hålla fräsch än en mörk klädsel. | |
|
Ljusgrå inredning blir smutsig jättelätt. Speciellt vintertid speciellt i kombination bmws värdelösa gummimattor som bara skickar runt snöslasket.... Det blev en jätteful brun sorgkant runt mattorna. Men det går att leva med, det gäller att inte vara så petig eller använda mycket klädseltvätt. Det är även så att plasten på dörrarna behöver regelbunden ovådnad med rengöringsmedel. Blir lätt handavtryck. |
|
|
Kolvsallad: Finns det andra gummimattor man bör skaffa istället? Köpte BMWs för några veckor sedan. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.