|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| vad tycker ni om denna m3:a.. detta var något av det fulaste ja sett nånsin Länk | |
hampe m3 |
faller inte mig i smaken alls, väcker snarare kräck känslor hos mig. men ägaren e säkert väldigt nöjd med sitt bygge o det e ju det vesäntliga. |
| Gräsligt!!! | |
|
Det är faktiskt bra att det finns sånna här byggen för då uppskatta man alla fina orginalare så mycket mer! Mig föll den inte i smaken, tycker synd om bilen. |
|
|
Nu vet jag varför OKQ8 hade slut på spackel.... Min bil Länk |
|
|
hehe.. det är faktiskt en polare till mig som äger bilen. han har inte gjort bygget sj utan bytte bort sin mazda RX7 mot denna. Jag tycker verkligen inte om utseendet, men han själv älskar extremstylade bilar av denna typ. Den ser i mina ögon inte spec välbyggd ut vid närmare titt men huvudsaken är att ägaren gillar sin bil. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| jo visst finns det snygga bilar som är extremstylade men denna är ju urful.. inget passar ihop.. ser ut som en rysk lada som är stylad | |
|
Jag påstod inte att alla extremstylade bilar är fula, utan att han gillar bilar som ser ut på detta vis. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| a_wingard73. ne ja förstod det.. en sak som var snygg på bilen var bakluckan .. ser ut som en csl nästan | |
|
ja hade den vart jämn så hade det sett ganska bra ut.. dock är ytan där regplåten sitter väldigt vågig.. syns tydligt i vissa ljus.. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| vet du vad det är han gjort med bakluckan för att få den att se ut som csl baklucka?? | |
|
Spackel i mängder=) //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
hmm skulle haft lite spacers bak.. hehe |
|
|
Mein gott vad speciell smak någon har haft! mvh Daniel "när det händer, händer det fort, Autobahn" |
|
|
Bara att hålla med Jerry, bland det fulaste jag någonsin sett. Påminner mest om ett ryskt hemmabygge. /Fredrik |
|
Lars Jakobsson |
Samma här, det borde vara olagligt! Min älskling: Länk |
| Kul att folk har annorlunda smak! Hoppas han är nöjd med bilen, personligen så hade den inte ens fått stå på min uppfart. Ser ut som ett misslyckat försök att försöka skapa en skyline i kombination med en dodge pickup. Kulören toppar allt som pricken över i't. | |
|
Inget som faller mig i smaken heller!! Bara han själv är nöjd så =) Mvh Björn Länk |
|
| inte vackert | |
|
till allas stora glädje är bilen till salu nu. 95 lakan för denna skönhet! bilen finns på blocket. Skynda nu för ni kan garanterat få en unik bil nu=) //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Unik, ja verkligen, så unik att jag inte skulle betala för den, skulle faktiskt behöva få ganska bra betalt för att överväga att ta över ägandet av den.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.