|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
BMW M5 vs Alpina B5 vs Mercedes-Benz E55 AMG vs Brabus E V12 Länk Någon som kan tolka? :) |
|
| BMW M5 vs Lamborghini Gallardo. Båda är 100% orginal. | |
|
Länk: Länk |
|
|
Kelleners Sport M5 vs standard M5: Länk |
|
|
Gustav: Oj oj vad Kellners 55 hk kan göra, original M5an blev ju totalt krossad. |
|
| vad kostar kellners 55 hk upgradering? | |
| €13000. | |
|
M6 vs Micra: Länk |
|
|
*LOL*, ja jösses. Riktigt kul, jag trodde den var tok trimmad innan jag börja titta. Gustav, har ni kört mot Koenigsegg någon gång ? ///Mvh Sibbe Länk |
|
| Nix, ej mot Koenigsegg. Kanske kommer :) | |
|
Micran skapar ett enormt habegär:) riktig skoj att se så olika bilar köra. man får lite annan syn på hur dom egentligen går gentemot när man ser två superbilar axa mot varandra. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Yup, det var det som avr tanken. Passat FSI upcoming ;) | |
|
BMW M6 vs Kleeman K4 E55 AMG 640 HK: Länk |
|
|
otroligt att M6 var snabbare!!!! Gick allt som det skulle eller??? Enbart stilrent!!!! |
|
|
BMW M6 vs Porsche 911 Turbo (997): Länk |
|
|
Verkligen fascinerande och underhållande att titta på detta, otroliga bilar! Men som Mocke skrev, tänk att M6:an tog Kleemann med 640 hk och en massa vridmoment?? Kul för Porschen att ta M6:an i alla fall. Mindre kul kanske att Corvette tycks ge 997 en så hård match, generellt... beroende på vad man tycker om Corvette förstås. Själv har jag nog knappt Corvette på top-20-listan. Keep up the good work Gustav! |
|
|
BMW M5 Kelleners Sport vs Chevrolet Corvette Z06: Länk |
|
|
BMW M6 vs Ferrari F430. Första rejset är med P400... KAOS! Länk |
|
|
Sjukt snabb F430! Hade 997:an Tiptronic? Önskerace annars: Koenigsegg mot kommande Corvette Blue Devil... :) |
|
| Manuell låda på 997 Turbo. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.