|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
V12 LeMans |
quixotic2 : Följande siffror från tyska Sport Auto säger en del : Tid runt Ringen : Audi RS4 -06 8.09 min M3 CSL(R-däck) 7.50 min M5 e60 8.13 min Corvette C6 (400hk)8.15 min (gissar på under 8 min för Z06, mer kraft och bättre chassi än standard-corvetten) Ferrari F430 7.55 min Lambo Gallardo (-03) 7.52 min Koenigsegg CCR 7.34 min ;-) 911 GT3(997) 7.48 min med R-däck Pagani Zonda F 7.33 min |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det sägs att C6 Z6:an kan svänga också!! Otroligt!! =-) MVH Patrik |
|
Kelleners M5 vs F430: Länk |
|
|
Saknar SL65AMG i denna testduell.Den ska väl åtminstånde köra jämnt med Z06an??? |
|
| Fixar du en ägare till en SL65 AMG är det bara maila mig... | |
|
Gustav: F430 går som synes riktigt bra har själv testa både den och M6 på banan och ferrari är märkbart snabbare. Som flera på m5board säger ljudet är underbart hmm. |
|
|
-Vad ni leker... (inge roligt utan leksak...:() Corvetterna kan svänga de med som sagt:Länk ///Mvh Sibbe Länk |
|
|
BMW M5 Kellleners Sport vs COrvette Z06... Länk |
|
| Underbart med filmer! Min polare som har sommarstuga i Ängelholm sa att det hade varit något speciellt utanför koenigsegg. Ska skicka denna tråd till honom och tack än en gång för dessa underbara filmer! | |
|
Att jänkarna bygger snabba bilar är väl ingen nyhet? :) När AMS 1997 testade Viper GTS mot 993 Turbo, F355 mfl. var Vipern snabbast runt Nurburgring. Tänk om de bara lyckats få bort plastlukten och den sunkiga kvalitetskänslan på bilarna också. Z06 är faktiskt smått läcker att se på :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
gillar nya corvetter bra! fina att se på. går bra samt låter gött! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
BMW M5 E39 vs Audi RS4: Länk |
|
|
Ska inte RS4an va snabbare än M5? Tyckte det skillde ganska mkt uppe i fart? Eller så kanske systemet gör sitt på din M5a eller Gustav? Mvh Per |
|
| Eller så är Audi slöa :) | |
| Hittar ingen fungrande videolänk till denan video i tråden på m5board? Anyway, tack för otroligt trevliga videos, antar att det var nästan lika roligt att spela in dem som det är att se på dem? ;o) | |
|
Dena borde funka: Länk |
|
| Nice Gustav!! | |
|
Skriver inte här så ofta nu för tiden men de som läst några av mina tidigare inlägg ang. just Corvette mot diverse bilar vet vad jag haft för åsikt….och det känns skönt att säja det, vad var det jag sa ;) Jaja hur som helst roligt att någon tar initiativ och gör något sånt här…bra Gustav. Och nu är det inte bara föra vetten gick bra, för det viste jag ju redan ;) Ha re Nike |
|
| Sjyssta filmer, men jevvla synn att de måste stå "m5board/m6board" mitt i synfältet :( | |
|
Banditleffe, det krävs annars blir dom "stulna" :( På dom senare är de nedflyttade lite. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.