|
|
|
|---|---|
|
Kommer inte in i bilen pga att det inte finns någon ström kvar i batteriet. Tidigare så har det fungerat att öppna på passagerarsidan genom att hålla upp handtaget och sedan vrida om. Fungerar inte längre, någon som vet vad det kan vara för fel? Någon som har tipps på hur jag kan komma in i bilen på ett enkelt sätt? (jag har ett bärbart startbatteri). | |
|
Jag fick inte heller nödöppningsfunktionen att fungera på min 535:a, men du kommer alltid in i skuffen. Jag gjorde en lång krok och fiskade upp huvlåset via skidluckan, men det finns nog enklare varianter :) T.ex. att koppla på ström på belysningen bak i skuffen, bara så att det räcker att driva runt c-låset. ____ You're Solid Gold, I'll See You In Hell |
|
|
det samma hände mig en gång när batteriet dog så ja fick krossa rutan efter många försök. vid ett senare tillfälle hände det igen och då prövade jag med nödöppningen och då funkade det. men om jag kommer ihåg rätt nu så fick man liksom hitta en tapp med nycklen som sitter längst inne i låset. jag tror att om man har en sliten nyckel son typ har fått rundad framsida av slitage som min förmodligen var så får man försöka att trycka nycklen uppåt så att nycklen får lite fäste i tappen och låsa upp bit för bit med flera nyckelvrid man ser på tappen inne bilen när man får fäste då denna börjar röra sig. |
|
Stekaren |
Greenberg: Haha vilket jävla arbete |
| Ska testa imorgon! :) | |
| hur har det gått? | |
|
Har du provat på förarsidan?? Råkade ut för samma sak för några veckor sen, glömde ljuset på... Min funkade både förarsidan o passagerarsidan med nödöppningsfunktionen |
|
|
Sorry! Missade att skriva att jag fick det att fungera! :) Var tvungen att ta i lite mer än vad som borde vara normalt när jag vred om nyckeln bara. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.