|
|
|
|---|---|
|
Är grymt sugen nu att uppgradera så man har kul till nästa sommar... Länk Lite väl mycke pengar och jag vet att de lönar sig me att köpa m3,men vill ha en lite mera ovanlig vagn=) Och den lär ju gå något bättre än m3 oxå! är medveten om att den inte går att besikta! Va tror ni? kommer bilen hålla om man kör hårt på rätt sätt? Alltid varmköra motorn m.m...Någon som har kört me de här kittet? hade helt klart valt ess,men de finns inte till e36=( något annat kitt ni kan rekomendera? Bilen Länk | |
|
Ess Har till E36 och då får du det monterat och klart för 15 000kr(!) billigare. Bara maila och fråga dem dom är väldigt trevliga. ang. effekten så är de på stylingkompaniet klart överdriven i länken ovanför. ess anger effekten till cirka 270hk med orginal insug och 300hk med 325 insug / Mvh Jimmy |
|
|
Har redan pratat me dom...har slutat sälja kitt till e36=( Bilen Länk |
|
| Angående stylingkompaniets kitt så är det en kopia på enems kitt som dom sålde för 20000 MER än enem, ganska lustigt. | |
|
Jasså de visste jag inte..har faktiskt kikat lite på enem oxå! Men dom hade ju inte hemma den där satsen=( skulle kanske gå o fixa de om man var ett gäng och beställde några stycken. Bilen Länk |
|
pg_ice |
peter: det stämmer inte! enems kit har ingen intercooler det följer det med här och det är därför effekten ökar. en till som är jäkligt sugen. 300hp skulle sitta fint,jag vet att motorn och koplingen pallar det. har kört lustgas i över ett år nu men det blir ju dyrt i längden. |
|
Det är ingen kopia utan samma kompressor. Stylingkompaniet köpte satser av ENEM och sålde vidare.. Jag har haft ENEM`s kitt på min förra 328 och tyckte inte det va värt pengarna. relativt stor skillnad mellan den och min nuvarande M3 till M3ans fördel. Dock är det ju som du säger..lite extra kul me nåt lite annorlunda! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Finns ju att hitta här bl.a. bra mkt billigare. Komplett med intercooler! Länk Vet att en på garaget har ett sånt kitt i sin 325 iaf. |
|
|
Tänk på att de tillkommer frakt, moms och tull på grejerna från tex usa. Blir en del extra tusenlappar!! |
|
|
Be dem skriva gåva på paketet så ska du slippa tullen. Frakten kan väl inte bli så brutal, eller? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.