|
|
|
|---|---|
|
Vet inte hur jag släcker den lampan och hur justerar man brytarkontakten till lampan? Handbromsen är justerad och bromsbackarna tar inte emot det lilla minsta och den tar superbra nu men lampan ger sig inte. Vilka verktyg behöver jag och vad gör man? Alpina B10-00 är bilen. tackar för all hjälp jag kan få Mvh Dragolito | |
|
Oj ingen som vet..hmm Mvh Dragolito |
|
|
Fortfarande ingen som vet? Autopower vakna ;) Mvh Dragolito |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
På bak sidan av handbromsspaken under konsollen sitter en mikrobrytare som förmodligen har "vikt" sig bakåt. För att ta loss denna konsoll kan ivilket fall inte jag ge några goda råd på! Prova sök i mektips alt bruka sökmotor i forumet så antar jag att du hittar något. Du kan också använda dig av RealOEM för att luska fram hur det sitter. Länk MVH Patrik |
|
kollat bromsvätske nivån? är så på andra bilar iallafall att handbromslampan lysser när nivån e för låg i behållaren |
|
|
Har kollat bromsvätskenivån och även justerat brytaren men lampan ger sig inte, den lever i sin egen lilla värld :( men tack ändå för hjälpen, jag har bokat tid på BMW och dem får ta tag i det. Mvh Dragolito |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.