|
|
|
|---|---|
|
Hej, Nu behöver jag goda råd, Jag har fått ett erbjudande från en affärskollega i München att köpa hans 330D årsmodell 2000 och en mätarställning på150 000km Han vill ha 10 500€ Han skriver My car has less mileage, ie 150k km. My car has a full service history = always had the full service and has two small scratch marks that are very minor. Also my car has accessories like roof rack and additional rims and tyres, so that the winter and summer tyres are available on seperate rims. To give you a list of all the accessories on my car: ABS, Airbag, Arm rest, Aluminium rims, Passengar Airbag, Boardcomputer, Electronic Window control, Aircon and Airconautomatic, Fog lamps, Radio/Cassette, Sun Rooof, Servolenkung, Seatwarming, Speedcontrol, Tractioncontrol, Navigationsystem (with arrows not with map), Xenonrefelctor mirror,Central locking, Metallic Black paint, Black Leather Upholstery, Leather steering wheel, Ski-bag, 5x Head-rests, + 5 stack CD changer. /Kristian | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
köp, det är ett riktigt bra pris! speciellt med den utrustningsnivån. det är dessutom värt ännu mer när du känner ägaren och vet att bilen är ok. jag skulle tveklöst köpa! du tjänar nog runt 25 lappar på den. mvh Johan |
|
Låter som ett bra pris ja! Tror också att du får runt 120-135" för den hemma i svedala. |
|
|
Hej, Det är en 2001! reggad i april. /Kristian From the Vehicle Registration certificate, the "Fahrzeugschein" issued by the official German authorities called "TÜV", the data reads as follows: - Leitung kW: 135/4000. I guess that means 135kW at 4000rpm (?). Using the same internet kW:HP converter (?) that gives me 181.04HP. Also, - Hubraum cm3 (volume): 2926, - Leergewicht (empty weight): 1690kg, - The first day of registration: 09.04.2001. - Max speed: 224 km/h (?) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.