|
|
|
|---|---|
|
Hej hej! Tänkte höra om någon har koll på vad bilen kostade ny samt orkar ta sig tid och svara :-) bilen i fråga är en svensksåld bmw 325ciM 03a med facelift. Vilka paket har jag? Utrustning: Sapphire svart metallic facelift med diodlampor och de annourlunda framlycktorna xenon m-paket II (in och utvändigt) dvs kjolar,instegslister,ratt,sportstolar, svart tak, belyst m-knopp mm. m-chassie BMW buisnees stereo elstolar med elektriskt svankstöd larm tjocka m-ratten med multi comfortöppning av rutor stolar i tyg/mocca armstöd i skinn med burkhållare etc + allt de vanliga färdator, farthållare, m68 fälgar.. Vilka paket har bilen, vad kostade den ny i slutet på 2003? Med vänlig hälsning //Jens Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) | |
|
Tjena Jens! Olle, första ägaren av din bil, påstod att den kostade 380.000 kr. Då vet jag inte om han räknade in motorvärmarinstallationen samt vinterhjul, eller om det var före eller efter rabatt. Men någonstans där låg den antar jag. Vad jag förstår så har bilen M-sportpaket samt komfortpaket. Utöver detta även elsvankstöd, vilket inte ingick i något av dessa paket. För övrigt ångrar jag nästan att jag sålde bilen, kul att se att den hamnade i rätt häder i alla fall! MVH Tobbe |
|
|
Tjenare! Hittat någon lägenhet? Jag är riktigt nöjd med bilen! :-) Har monterat den belysta m-knoppen (ser ut som den förra, fast belyst) samt armstöd, nu är bilen komplett i mitt tycke. //Jensa |
|
|
Yes, får nycklarna till min nya lya på torsdag! Känns riktigt skönt. Ska renovera en del, men så fort jag flyttat in och fått lite ordning ska jag börja leta efter en ny kärra! Var ute och provkörde 130 M-sport idag, riktigt härlig bil, men lite för dyr. Roligt att höra att du fortfarande är nöjd med bilen! Ha det bra! Tobbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.