|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ha ett schampo som är bra och som löddrar mycket, kan nån tipsa mig om vilket jag ska välja Länk | |
|
Sonax metallicschampo är suverän. Körde den på min bumse och den glänste rätt Ok efter denna kur. //Dominik |
|
|
Taget, frågan är om det löddrar mycket. Jag vill ha ett schampo som, när man tvättar, täcker hela bilen med skum. Länk |
|
| Jag är helt nöjd med alla produkter från Sonax iallafall, tysk kvalitet... nåja, om de löddrar jämt eller om de egentligen är bättre än Turtle etc låter jag vara osagt, men jag är som sagt helt nöjd med det... | |
|
använder autosmart duet högkoncentrerat vaxschampo kan jag rekomendera! |
|
| Jag kör med McGuiars shampoo. Brutalt effektivt... Man tar lätt det för en shampooflaska för håret... Texten Shampoo and conditioner på framsidan:) | |
|
MalteK: Precis som du så har jag också letat efter ett bilschampo som verkligen löddrar ordentligt. Tidigare använde jag mig av "Turtle Wax Super Wash" som jag varken varit nöjd eller missnöjd med. I och med en FormulaU-behandling på MrCap så köpte jag deras bilschampo som heter "Wash & Gloss" och kan varmt rekommendera detta, massor av lödder (torkar inte fort) och bilen blir skinande ren. Observera att "Wash & Gloss" fungerar utmärkt utan FormulaU/MrCap-behandling. roadZter |
|
| Använd Auto-Smart schampo med vax i!!! Löddrar ingeting, men resultatet bli kanon!! Varför vill du ha ett som löddrar?? | |
|
Tack för svaren! Vill ha ett schampo som löddrar för att det i min mening blir lättare att se om man missat nånstans då samt att det känns som om det blir "renare" när hela bilen är täckt med lödder, fast det sista är ju bara en bisak :) Asken: Var köper man det nånstans? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.