|
|
|
|---|---|
|
min bil ska bli inlöst och är det n¨ån som har nå tips om hur man kan trissa upp deras bud? och va kan man få i inlösen för en sådan? | |
Stekaren |
mellan 1500 och 50 000... Kanske kan berätta något om bilen? |
|
Skulle själv vara nöjd med ca 30papp om jag hade en E34 535,men risken är väl att budet först hamnar på ca 20-25000,men det går ju alltid att förhandla uppåt..peka på att din är(var) i ett betydligt bättre skick än den "normala 535:an" Gärna med bildbevis,utrustning som skiljer från std osv...OM nu din bil var i ett exeptionellt skick "in real life". Emellanåt kan ett försäkringsbolags bud överträffa ens egna tankar om värde,men idag är det nog sällsynt...TROR jag. Men aldrig fel att visa hur skicket var innan "kraschen"? eller nå´t ditåt :) Vet om några personer som faktiskt fick mer än vad de köpt bilen för efter "totalkvadd" av "än den ena än den andra orsaken".. Mvh Janne. |
|
|
en rostfri importerad 535! -91 all utrustning fungerar. tog till landet av en tysk som flyttade hit. M-inredning? va de nu kan innebära. finns papper på varenda skruv som är bytt på den sen den rulla ut från fabriken.dvs: kam,ventiler,ventilsäten,glas,framruta,AC,värmepaket,lambda-sond,katalysatorer, kan fortsätta i evigheter =D räknar dom in nybytta saker i värdet? tex avgassystem, ny vatten pump och så vidare om man har kvitto på de? |
|
|
Ca 25.000 ? Visa all dokumentation, även om dom kommer anse det som normalt underhåll. Mr C |
|
|
Hur mycket blev det? *BAWORAK* |
|
|
jag fick 25.350:- det var de ja gav för den så ja va rätt nöjd .. blev ju ingen minus affär iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.