|
|
|
|---|---|
Dino |
Tja undrar vart man kan hitta fina styling kit till en E-46 , såg nämligen en E-46 sedan idag o den var så läckeeerr , hade Riegers Liknande bakkjol osv... Så jag vart litte sugen :)) Tack sam för svar . M-MotorSport |
| det beror på vad du vill ha, jag själv har en rieger paket, M3 ans nya paket o den är läcker. | |
|
Ta en titt i BMW:s tillbehörkatalog. Där kan man köpa spoilers och annat godis som man annars kan beställa till nya bilen. Alltså samma grejer som i Sportpaketet. Min älskling ser oerhört elak ut med sina attributer. //Dominik |
|
| om du vill ha nåt riktigt tufft så är faktsikt riegers 2002 katalog helt suveränt för din bil, som sagt så har jag fixat min egen sedan o min kompis har oxå gjort en likadan o han har en E46coúpe.... o den är tung.... | |
Dino |
Tack för alla råd grabbar ! tamer_bmw bor du i Sthlm eller ? jag tänkte om det var din bil jag såg kanske ? M-MotorSport |
| aa jag bor i stockholm, jag har en blå metallic sedan som har den nya M3 paketet. o sen har jag lite här o där..... jag var faktiskt inne i stan igår me bilen så det kan stämma. | |
Dino |
tamer_bmw , då var det dig jag såg alltså :)) kul isåfall måste jag få säga att din bil var LÄCKERR , den var grymt snyggt faktiskt om det nu var samma . Var köpte du styling kittena ifrån , Vad gick det ? M-MotorSport |
Dino |
Jag har sett att det finns en nedre Läpp till original Fronten på Coupen typ som Riegers Cup spoiler som fanns till gamla karossen . nu undrar jag vart man kan få tag på en sån nedre Läpp som passar till original fronten . M-MotorSport |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.