|
|
|
|---|---|
| Har en bekant som ev. är intresserad av denna: Länk Nån som känner igen bilen och vet nåt om den? | |
|
Det ser inte ut som att bakspoilern är M-pkt. //Player |
|
|
Den har inte heller svart innertak, titta på förarsidans A-stolpe. Slutsats: Inget orginal M-pkt. //Player |
|
|
Förtydligande: med bakspoiler menade jag spoilern under stötfångaren. //Player |
|
|
Hallå! Bilen brukar stå parkerad vid alderholmen i gävle, så där har ni möjlighet att se bilen. Vet inget om säljaren men bilen är iaf importerad. Vet att den även har en ganska ovanlig ljus klädsel (snygg). Den brukar även stå parkerad utanför garaget vid skatteverket om ni vill tjuvkika. Är nästan 100% på att den inte har m-spolerna fram heller. Alltså inget m-paket på den bilen. //Jens Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
Vill minnas att ägaren har haft bilen ganska länge, ett par år iaf. Så det är nog inget konstigt med bilen. Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
| Begreppet "M-pkt" används allt för ofta felaktigt av många säljare... för mig är då en M-utrustad bil utrustad med hela paketet iaf. Utvändigt, invändigt och chassie. | |
| Bilen finns även på PowerBörsen: Länk | |
| Kollade precis RealOEM och fick fram att bilen är tillverkad i oktober -00... Borde den inte räknas som -01 då? Chassinumret är JT02222 - nån som får fram nåt annat? | |
|
Det borde vara en -01'a jag har för mej att 330'n inte kom förrän då. 00 ´an hade 2,8 l sexan Freude am fahren |
|
|
Modellår 2001 är den allt, men många skulle nog säga att det är korrekt att benämna den som 2000 i och med registreringsåret. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.