|
|
|
|---|---|
|
Hej hopp. Jag har sökt litegran i forumet för att försöka hitta ngn förklaring till vad de olika testen i ODC:n står för dvs. de testen man kan nå när man låst upp OBC:n. Några har jag listat ut själv men det skulle bara kul att ha en komplett lista. Ngn som kan dela med sig av en sådan? Vh/Kermit. Min Bil-blogg. Länk | |
|
Glömde bort att det gäller E39:an med stora datorn (om det har ngn betydelse:) Vh/ Kermit Min Bil-blogg. Länk |
|
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erik W: Tack för tipset men tyvärr har jag redan läst det. Detta stämmer dock inte riktigt med mina OBC test/menyer. Upplåsningen är helt annorlunda på min samt även de 21 menyerna som dessutom har undermenyer. Ingen som har en komplett beskrivning till just E39:an av nyare årsmodell? Tack på förhand:) Vh/ Kermit. Min Bil-blogg. Länk |
|
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Hola. PRova den här länken - funkade fint för mig: Länk Speciellt att ha kyltempen digitalt - fett :) Mvh, Thomas E "I used to jog but the iscubes kept falling out of my glas." |
|
Kävlingepågen: Ja, den digitala kyltempen kom mycket väl till pass den dagen jag skulle köra bilen med spräckt kylare till min mekaniker. Jag visste vid vilken temp som vattnet började att läcka ut genom den 2 decimeter långa sprickan (pga. att trycket ökar när tempen stiger). Så fort jag nåde 85 grader, så var det bara att stanna och läsa tidningen ett tag och sedan fylla på lite vatten. 3 stopp senare så var jag framme :) Billigare än bärgare, enklare än att fösöka bogsera en automat..... Länken var mycket intressant och stämmer på pricken med min OBC. Tackar och bockar:) Vh/ Kermit. Min Bil-blogg. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.