|
|
|
|---|---|
|
Hej alla experter, Har en 330Ci -02 på gång och behöver lite hjälp med värdering. Den är svensksåld med 9400 mil på mätaren. Självklart fullservad. Den har följande utrustning: * M-paket II * Svart helläder * Elstolar * El-rollo * Eltaklucka * Vinterdäck på 17" BMW orginalfälg * HK ljudpaketet Bakdäcken sjunger på sista versen och det är dags för Inspek. II. Den är Mr.Cap behandlad flertal gånger och är i ett allmänt fint skick. Vad tror ni? Tacksam för snabba svar! | |
|
Glömde visst... Den har självklart komfortpaketet oxå. Samt xenonljus... |
|
|
Ingen som har några kommentarer? Min egen magkänsla säger runt 170-175 kkr... Låter det vettigt? |
|
| Det låter nog vettigt. Risk att du får pruta bort servicekostnaden och priset för nya bakdäck. | |
|
Han har gått ut med 195 kkr så jag tänkte att 170 kkr var med prut för service och däck (och vanlig prutmån såklart)... E man helt ute å cyklar om man bjuder 170 kkr för den här bilen?? |
|
|
Gör ett test och använd testprotokollet som bas för prutning, odiskutalbelt sätt. Bil&motortekn ik fixar testet smidigt åt mig sist 087110687. Insp 2 är 7kkr och bakdäcken minst 6kkr. Prova strax under 170 och se vad hans svar blir. Finns fler fiskar i ån:) HAr en liknande. Utan Mpkt, med auto och med s.k. contermporary equipment disorder vid beställningen. Där är det tänkt att ligga kring samma peng och då finns toppskick, dvs inget att åtgärda. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.