|
|
|
|---|---|
|
Som rubrik Går det eller är det bara att glömma om inte man ska plocka ner den i molekyler? Tacksam för ett snabbt svar då jag måste köpa en bil i helgen typ? Micke | |
|
.. men du har ju en 530 Touring! :-) Om du ställer den rätt är det klart den går in. Har fått in barnstol + barnvagn i en kompis E36 Cab... + 2 vuxna. Detta var dessutom en lite mer rejäl vagn som var tvungen att delas upp i två delar. Då bör du fixa en barnvagn i en E30 Touring :-) Tips på grym barnvagn som tar nada plats är -> Länk Den är dessutom bland de bästa. Tar upp mindre än halva ytan i skuffen på en E46 Touring som jämförelse. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Jo i 530in går den nog in jag vet men jag fundera på en e30 325ix oxå:-) Frugan har redan köpt en barnvagn vet dock inte riktigt vilken sort men den såg STOR ut. Och öppningen är ju inte direkt någon höjdare på e30 touring närmare ett skämt även till utseendet. Undrar om Bangle hade praktik på BMW på 80 talet:-) |
|
|
Finns ju olika storlekar av barnvagn, prova själv om just er vagn går in. Det blir lite som att fråga om en bil får plats i en viss parkeringsruta, när man inte vet hur stor bilen är ;-) Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.