|
|
|
|---|---|
Malman |
Som ovan! Var köper jag SI batterier? pratade med Bmw idag o dom har bara själva kretskortet 1200:-!? inte så skoj kanske.... |
|
Kolla med Kjell&co,Clas O,eller Elfa..Glöm sen inte att ladda upp batterierna innan du lödar fast dom på kretskortet.. hjorten |
|
Malman |
Tack det har löst sig! tack för tipset om o ladda.... hade formodligen inte tänkt på det när man väl sitter där o ska löda!! |
| Jag gjorde en ganska kul grej i en bil jag skulle sälja: Hade haft en annons ut ett bra tag och i princip glömt den när helt plötsligt en kille ringer och är på väg! Och jag hade några prylar som behövdes fixas - däribland SI-batterierna. Detta va nu en lördageftermiddag och inga SI-batteributiker öppna. Vad göra? Kör bort till bymacken och köper 2 vanliga laddningsbara R6-batterier. Det är inte lätt att löda i vanliga batterier men jag lyckades få kontakt och smälte dit dem i massa smältlim och det funkade alldeles utmärkt! Nån gång ska man väl lyckas...=) | |
| vad händer om man glömde att ladda batterierna. | |
Malman |
Inget händer... ett icke laddat är ju som ett förgammalt batterie.... jag fick ihop mitt nu för 5min. Fick vänta 18 timmar på att ladda. köpte en laddare o vanliga GP batterier. med hjälp av en kompis som lödde i dom åt mig funkar kanon bra!! |
| jag köpte nya på elfa lödde i dom allt verkar ju funka utom momentan visaren. kanske kommer igång senare annars är det bara demontera igen o ladda:( | |
|
vilka batterier har ni köppt.... en kompis sa att han köppte ett par med platta anslutningar man ska löda fast, men de va rätt svåra att få dit enligt honom. Finns det några med samma anslutningar som på kortet ? Tack på förhand... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.