|
|
|
|---|---|
|
Någon som har erfarenheter av firmor som lagar bucklor typ Ditec mfl? Har en buckla på min huv som jag skall laga Länk , annars är det byte av huven som gäller. Tar gärna emot tips om någon duktig sådan i Göteborgsområdet. | |
|
Jag är inget proffs men denna buckla ser enkel ut att fixa. Tror knappats man måste byta huv. Ring någon bilhandlare i ditt område och fåga vilka som brukar bilplåtslagare/verksstäder de brukar skicka sina bilar till, så får du bästa tippsen. P. |
|
|
Hej Finns en kille som är helt suverän på att fixa bucklor, kolla med MrCap i Kungsbacka, de brukar anlita denna man. |
|
| Har fått tag på en kille som har en firma som heter Dentexpress. Skall visa upp bucklan imorgon. Vi får hoppas att den skall gå att fixa till. Känns ju fantastisk onödigt att byta huv egentligen. | |
|
Grandy, kan du meddela hur det blev och vad det kostade och hur jag kan kontakta denna kille. Har också en buckla på bakdörren. Tack Per |
|
| Tyvärr kunde ha inte ta bort denna buckla helt, utan bara till 90% som han sa. Dessutom skulle han få lägga ner såpass mycket tid att det inte ens lönade sig. Så för min del blir det självrisk och byte av huv. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.