|
|
|
|---|---|
|
Hej...v.28 till Nav OS är släppt:) Sebbe | |
|
Hejsan har nu testat v28 men jag ser inte någon större skilnad. Tack för mailet sebbe. // Patrik |
|
|
Jag har också idag uppdaterat till Nav OS till v.28 (4-1/80) och efter en mycket hastig titt så har jag inte heller sett några direkta skillnader mot v.27.1. M.J. |
|
|
Vart hittar jag den? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Nån dag ska jag lära mig att googla innan jag postar :-) Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hur gör man för att ladda ner filen? Inget händer när man följer länken till megaupload. MVH M |
|
|
Mathias. När dom 45 sek har gått så stäng pop-up rutan som kom . Där ligger länken för att ladda ner. Tobmag |
|
|
Tobmag Det kommer upp en ruta som du säger men jag hittar ingen länk under den. Måste jag logga in eller skriva nån kod eller nåt. Läste nåt om det hos en av dom som länkade till megaupload. //Mathias |
|
|
Skumt!! Testade själv just och det funkar hur bra som helt att ladda ner! Tobmag |
|
|
Mathias. Det finns flera alternativa länkar hos X5World (emule, rapidshare etc) |
|
|
Nu gick det, tackar för hjälpen. Ska man bränna ner båda filerna som blir efter uppackningen? //Mathias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.