AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
778

Bilstereo Val?

Jo
102
Joppe
BMW 325iC 93:a
Ngn som har några bra förslag till bilstereo köp, funderat på Alpine, eller kanske Nakamitci (stavas det så?) Ärr det ngn som vet vad instegs modellerna kostar (Nakamitchi alltså?)
Ry
248
Rydberg
325i Touring -89
Du har nämt två av de bästa märkerna på marknaden.
Lyssnade på en Nakamichi för ett tag sedan som vi jämförde med en Pioneer hos en bilstereo försäljare.
Designen påminde snarast om en gammal 80-talare men jag trodde aldrig att det skulle kunna vara så stor skillnad mellan märkerna.
Har en Alpine 7873a själv som jag tycker är kanon bra.

Rydberg
Pl
1.902
Player
BMW 420d M-sport
Om jag fick byta ut min utmärkta Blaupunkt Munchen så skulle jag köpa en Becker Mexico.

Finns nog ingen bättre maskin, dessuton passar den utmärkt med den övriga instrumenteringen med sin stora oranga display. Rätt dyr är den dock.
BM
511
BMW-Danne
BMW 530d -02
Nackan e ett bra val, om du har andra komponenter i anläggningen som spaelar lika fint... den e dyr som få, ful som stryk, men ett överlägset ljud!! vet att bilstereohandlaren säljer av en demad nakka här, vet ej modellen - men nypriset skall vara nån stans runt 18' o han begär 12' har jag för mig... typ en månad gammal eller nåt med full garanti!

om det e intressant kan du ju kolla med firman på 0372-80020 - OBS inte aklltid där pga attt han nyss blivit farsa...

mvh Danne

390Nm - oljebrännare! nu med 20" 'igen'
Länk
Jo
189
Jonny78
523i -99
Kenwood, kanske? Dom har ju även Mp3 spelare, om du vill ha det...
Jo
102
Joppe
BMW 325iC 93:a
Har knapt lyssnat på kenwood, her inte hört så mkt om dom! MP3 vill jag nog inte ha
CD 35z kostar ca 5000, har ingen fjärr, och ett par ln utgångar, (stavas Nakamichi). Finns med grön och orange/röd belysning.
CD 40z är samma maskin men med fjärr och 2 par ln utgångar och valbar displaybelysning (cd-vxl styrning?), lite dyrare dock.

Tidigare såldes CD 35z till kampanjpris, 2800 tror jag att det var, kanske att man kan få det priset fortfarande??

Om den är ful eller inte är ju en smaksak, men jag skulle kunna köpa en enbart för den stabila volymratten.

/danne
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.