|
|
|
|---|---|
|
Länk Några bilder på nya M3 E92 med nya fälgar. Antagligen de riktiga M3-fälgarna, hittat på m3post. Ser riktigt schysst ut. | |
|
Jag tycker dom ser tråkiga ut. Tycker iofs att "nya" M5 fälgarna ser ganska tråkiga ut också. Mvh Per |
|
| De duger rätt bra, tycker jag. Det lär ju finnas en annan M3-fälg att välja på, då detta var möjligt på M3 E46 och är möjligt idag på M5 och M6. :) | |
|
Håller med Per, tråkigt designade fälgar, precis som jag tycker att egentligen både M5 och M6 har... Har överlag svårt för fälgar som är breda, men som buktar inåt mot fälgcentrum. Bättre då med en bred fälgbana :) Finns förstås undantag, såsom M135- fälgarna som jag tycker är skitsnygga. Skall enligt uppgift finnas både 18" och 19" att välja mellan till M3 E9X - så det finns säkert något för alla smaker :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| tråkiga .. hoppas inte att det är dem riktiga fälgarna som m3 e92 ska ha... dem borde ha några snyggare och mer aggresiva för fälgarna gör ju stort intryck | |
| Kalle - M6-fälgar fula och tråkiga? Nej, nej, nej! :-) | |
| Tråkiga i mina ögon.. =( | |
|
M6 fälgarna är snygga men M5 E60 ser alldeles för slätstrukna ut :/ M3 EVO 19" är ju också mkt snygga! Mvh Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.