|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Bra jobbat Terje! ;) Jag lyckadets att behålla mitt... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Det luktar lite moralpanik om den är tråden :-) Klart som tusan att man ska gasa på så mycket det går nattetid. | |
|
Men sen e inte alla poliser elaka heller. Fick en fartbot nerskriven 65km/h:) Då e det bara att tacka och bocka... kärlek går att få för pengar.... |
|
|
Det roligaste e att om man åker dit på flera saker typ bälte,dåliga däck och obesiktat så får man mängdrabbat:) Det e ganska fantastiskt. kärlek går att få för pengar.... |
|
|
Tack för dom orden Robert. Orkar inte kommentera andras inlägg. |
|
|
Visst gasar man.Jag ligger med handen på hjärtat runt 150-160 när jag ska hem vid tretiden på natten.Då jag jobbar på Arlanda flygplats så finns det inte så mycket att ta hänsyn till på väg till Uppsala.Men jag har skitit på mig några gånger då det finns en del rådjur på fel sida om viltstängset. BMW e lag |
|
|
Slog nytt personbästa igår kväll. 245 på mätaren... (M3) UUUnderbart =) För ett tag sedan med en annan bil: vildsvin i 120 = inte roligt! /// B-O M POWER- När du älskar att KÖRA!!! Min:Länk |
|
|
person bästa med m3:an 280 på mätaren kärlek går att få för pengar.... |
|
|
Personbästa med 325'an, 250 på mätaren (243 på GPS'n=) "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| ... och så uppfylldes alla "myter" om folk som kör BMW ... kör hur fort ni vill på bana, men det är bara idioter som kör 250 ute i trafiken. Nåja, ni lär ju sorteras ut från genpoolen ganska snart, hoppas bara att ni inte tar med er någon oskyldig. | |
| Det är väl ingen myt? en BMW ska köras snabbt :) | |
| Någon måste väl bli statistik antar jag... Men jag vill inte bli det! Här kör man fort grabbar men betänk att dom debiterar för skadegörelse på refugen per löpmeter! ;) Länk Ps: Min GPS står på 348kmh vet i fn hur det gick till... Som slutkommentar från moralpolisen så bara önska er lycka till med ego trippen och må eran eventuella olycka enbart drabba er själva och ingen annan oskyldig... Det är inte rysk rulett för böveln. | |
|
var fan finns det en bana i sverige som man kan köra i 250? kärlek går att få för pengar.... |
|
| Med rätt bil hinner man upp till 500 km/h på en quarter mile ... många flygfält räcker för att nå upp till 250+ även med mer vardagliga bilar. | |
|
Oj..tog visst skruv bl.a. mitt "lilla inlägg" angående frågeställarens seriositet i fråga om hög hastighet o mörker... Kul att så många tog åt sig ;) Blir alltid lite fart i en diskussion om man råkar tycka till "åt andra hållet" :))) Moralpanik osv...tja,skriver bara vad jag tycker. Mvh Janne. |
|
| Rent statistiskt sett dör minst två användare här på forumet varje år i trafiken... | |
|
Exempel på omdömeslös vanvettig körning är det som ghostrider och liknande självmordspiloter sysslar med. Men att köra fort (upp till ca 200 km/h) på en glest trafikerad motorväg är tämligen harmlöst enligt min mening. Att köra i 250+ km/h på motorväg en ljus sommarnatt, utan någon övrig trafik att tala om, är en själarensande upplevelse. "Ja till biltullar i Sthlm" |
|
|
henke lexus>>>Nyansera inte det frågeställaren verkligen säger att han gjort,dvs extremt hög hastighet i MÖRKER. Dvs 30mil på 2(två)timmar>>>>Omdömeslöst,finns inget annat ord för en dylik styrning. Mvh Janne. |
|
|
Jo det är väl så, fullt förståeligt men inte försvarbart. Jag kan dock inte döma honom för det, det kunde lika gärna ha varit jag som syndat på det viset. Svag är den som älskar fartens tjusning men rik på upplevelser härliga likväl som tråkiga. "Ja till biltullar i Sthlm" |
|
| Med tanke på "Joelbiturbos" flyt så ligger det nära tillhands att länstrafikgruppen tar en kik på sidan och håvar in sköna skattepengar... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.