|
|
|
|---|---|
|
Jag har en bmw 320i-93. den har vibrationer i ratten i vissa hastigheter mest mellan 75-95 km/h. Jag har bytat bromsar runt om hela bilen (skivor+klossar) jag har även bytat vänster innre styrled (lite glapp) och balanserat om däcken.vibrationerna e inte "snabba" utan lite mer långsamma (gungiga) och stabiliseras när jag bromsar lite hårdare. Om jag bromsar löst så rister ratten ändå. hoppas att de finns någon där ute som kan hjälpa mig att lösa mitt problem!!!!!!!!!!!!! halleballe | |
gretzky |
Kan vara kordbrott i något av däcken, men det låter mer som bromsskivor lr dämpare. Om du köpt nån billigare variant av skivor så kan du ha orsaken där. Enklast är nog att börja med att kolla däcken eftersom vibrationerna kommer i så låga hastigheter. Men min röst hamnar nog på bromsskivor om inget hjullager glappar. Lycka till! dieseldoris |
|
det kan ej vara bromsarna för de e helt nya. Det måste vara något annat. Jag har fått ett tips att det kan vara styrstången som de e glapp i. kan de vara riktigt? Jag tror ej att de e lederna för jag kan ej känna några glapp. Tacksam för svar. halleballe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.