AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
801

Sidoblinkers på importbil.

skulle regga min nyinköpta 320 touring då. bara att det saknas ju sidoblinkers så det blev ett litet platt fall där med avslutande magplask.

iaf nu närmar sig ombesiktningen och jag behöver få reda på vilka trådar som går fram till framblinkerserna. sen blir det ju o tejpa fast sladdfan utanpå skärmen och skruva blinkersen i listen typ.

snabba svar uppskattas!

//Thomas
to
7
todeep
BMW 525ix Touring -92
Tjena jo jag har också köpt en 320i-94. Utan sidoblinkers på skärmarna. Men istället så finns det sidoblinkers på backspeglarna.

Så mitt tips är KÖP backpseglar med blinkers.
På E32 och E34 finns det anslutning till blinkers innanför golv högtalarna det är stor (risk) att så även är fallet med E30, köp ett färdigt set från BMW då medföljer beskrivning hur du bäst monterar.

Mvh Stephan
jo tänkte slippa modda skärmarna för det är rätt snyggt utan blinkers där. sen köpa backspeglar med blinkers när den väl är reggad. men har fått tag på elschema så det kanske löser sig.
Fe
6
FetPjan
320i Touring -89
Jag har monterat skärmar på min e30 utan blinkers (mkt snyggare)
men jag ska besiktiga i övermorgon, jag tänker göra som så att jag tänker dra kabeln runt skärmkanten och tejpa över den, sen montera själva blinkersen med dubbelhäftande tejp tills besiktningen är utförd.
Sen är det ju bara att slita bort allt igen. Vips! Du har en besiktigad clean bil utan blinkers. ;P
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.