|
|
|
|---|---|
|
Ett tag sedan när bilen var hyffast ny(i min ägo), så försökte jag få nyckeln kopierad... Gick till en firma i närmaste storstad där de sa: "två minuter så är det klart...." 150 spänn fattigare vid bilen märkte jag att nyckeln gick att få in i låset men dörren gick inte att öppna... Två besök senare tröttnade jag på hela firman som skulle "fixa till" nyckeln gratis... men utan resultat. Gick till en annan firma, hade hört att de var bra, faktiskt flera som rekomenderat samma firma till mig. Där så blev man bemött bra och de var mycket trevliga... tills jag tog fram nyckeln! "Är det till en BMW? Vår maskin(som man kopierar nycklar med) har gått sönder. Det är backen som inte funkar så du får vänta..." De lovade ringa upp mig när maskinen blivit lagad... men har inte hört något från dem. Vågar knappt andvända min(enda) nyckel... vad händer om den går av eller försvinner? Vad ska jag göra?! _____Vraum!_____ | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
BMW kanske ? ///MVH Hasso Länk |
|
Som sagt, gå till BMW så har du en nyckel på 2-3 dagar. Freude am fahren |
|
| Går du till bmw så kostar en ny nyckel ca 1250-1350kr (om det är med fjärlås). Kostar lite med ny fin nyckel. | |
| Och är det en utan fjärr så kostar det väl 2-400kr kan tänkas? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.