|
|
|
|---|---|
|
Hittade en annons på blocket nyss och tycker mig se ut som nya 3-seria cupen syns bakom skylten och blomman på bilden i annonsen vad säger ni? Svart och allt verkar den vara.. men tycker de verkar lite mysko att dem skall ha en i bilhallen så tidigt? annonsen är ändå inlagt den 30/8-06 Annonsen här: Länk /burner | |
|
Har stått en på Autopartner i Linköping sedan början av förra veckan, först omaskerad, sedan med ett överdrag över sig. / Micke |
|
|
PÅ autovation i gävle står det en silverfärgad sedan dryga veckan tillbaka. Inget smussel där i alla fall. Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
Det stämmer. Förenade Bil i Malmö fick 335:an och 325 Coupe för en månad seden ! Anledningen till det är att det är en helt nyöppnad anläggning, därav undantaget. |
|
|
M3 Challenge: Stämmer väl inte riktigt, BMW i Göteborg hade för ett par veckor sedan en blå 325Ci ståendes i hallen som jag provsatt. |
|
|
Okej, tyckte jag väl kände igen baken på bilen på den lilla bilden =) Har inte sett bilen i fråga i verkligheten än men de blir inom kort! /burner |
|
|
Alla Åf är visst inte lika hemliga av sig... Keep Your Distance! |
|
| Snacka om habegär när man börjar kolla bakom ormbunkar och liknande bilhandlar landskap med förstoringsglas. | |
|
Clubsport: Men bilen är väl finns väl hos handlarna nu? Eller hur menar du med hemliga av sig? Såg en E92 senast igår i trafiken i stan. |
|
|
Grandy: Den får egentligen inte visas upp före den 23:e. självklart finns den hos alla handlare och har gjort det ett par veckor nu men den ska ju stå undangömd. Tycker att det är väldigt dåligt att handlarna har bilen stående i hallen helt öppet redan nu. Premiärvisning ska vara just en premiär. Keep Your Distance! |
|
| I min stad står den under ett svart stor skynke. | |
| Precis som "M3 Challenge" säger så står det en 325 och en 335 E92 precis innanför entrén till Förenade Bils nya anläggning i Malmö, och där har de stått åtminstone ett par veckor. Om de nu skall stå undangömda så är det inte ett särskilt diskret sätt att göra det på :-) | |
Evol-79 |
apropå bilden så är det en svart 325 coupe med grå läderklädsel som du ser baken på. Framför den står en mörkkblå 335:a med beige läderklädsel |
| 325a på molin bil i sundsvall, längst ut vid fönstret mot vägen =) | |
|
Svebba, trevligt.. synd bara att jag alltid kör "genvägen" genom kvissleby när jag hör till och från Östersund-Stockholm.. BMW här i Östersund så tror jag den står gömd då det finns ingen ute på gården, kanske att dem har en inne i hallen idag men var ett tag sedan jag var inne i hallen nu, får ta en sväng förbi i helgen kanske =) /burner |
|
|
Clubsport: Jasså det var så det ligger till. Trodde faktiskt den redan hade haft premiär. Väldigt kostigt att det faktiskt rullar E92er på gatorna redan. Är det kanske säljarna som inte kan hålla sig och tar med dom hem? |
|
|
burner: Aha! Okej! Den vägen är trevlig! Det är den ända vägen som finns under "roliga vägar" här på autopower (i västernorrland) klockren genväg... Annars kanske de kan vara värt en tur förbi Molin Bil =) |
|
|
Aha, visste inte den var med på "roliga vägar" här på autopower men det är mycket trevligt de! vägen i sig är rätt skoj att köra.. kanske värt en omväg nästa gång man kör ner.. fast blir ju oftast man omme där tidigt på morgonen eller mot kvällen.. eller morgon och morgon.. kommer typ till sundsvall runt 0800/0900 beror om man kommer iväg 0500/0600 från enköping eller inte om man går av natt, går man av efter ett dygns pass så slutar man 0800 så då blir de lite senare i alla fall.. men nog om detta, skall till våran handlare i helgen skulle jag tro, dem borde ha en för visning då i alla fall tycker man =) /burner |
|
|
Grandy: Dom kör 335:an ganska mycket på kvällstid, under förbehållet att den måste köras in...! 58 mil hade den jag körde hunnit gå och det är 8 dagar sen nu. Keep Your Distance! |
|
|
JensaR: Bra, då hinner jag nog kolla in hur den ser ut i titansilver innan hockeyn på torsdag, ska fråga varför dom gör så också! Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.