|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som har info om denna bil? Länk Mvh Peter | |
|
Jodå, det är en gammal Autopower bil, killen som fått kompressorn, avgassystem och stylingen gjord kallar sig Z3C 4 ever! här på forumet. Vet att han sålde bilen för ett tag sedan, denna ägare har monterat fälgarna som sitter på bilden. Sen är jag lite osäker på om den sålts vidare igen för att nu vara till salu igen. /Fredrik |
|
| tror detta är 2a ägaren efter z3c4e... hette inte andra ägaren (efter honom) kaell här? denna hette ju nåt med linder... jag hade för mig att z3c sålde den för ~175k... hmm | |
|
Svebba: Just det, så var det ju, kaell heter den killen som köpte bilen av Z3C 4ever, jag tror det var kaell som satte på de fälgarna som syns på bilderna. Z3C hade MOMO fälgar om jag inte minns fel. Slog mig nu att PW's länk går till sökningsresultatet på Blocket, det kanske inte är den översta bilen du undrar över, såg fler Autopower bilar längre ned. /Fredrik |
|
Gemini__ |
När vi ändå pratar om kompressormatade Z3:or. Vilken kärra: Länk =) Mvh: Thomas |
|
Om det nu är Z3C:s bil, varför säljer man den vidare så snabbt. Om allt vore OK på den så borde det ju vara en skit härlig bil att äga. 2 ägarae efter Z3C inom bara några månader. Jag har snart haft min coupe i ett år och kan säga att trött på den är det minsta jag är. Kan ioch för sig ha många orsaker till att man säljer, pengar, livssituation osv.. Mvh K Bilen =) Länk |
|
|
Gemini__, det är oxå en bil som figurerat här, ett grymt bygge. Har för mig att killen kallade sig för Kimmen, men söker jag på det namnet hittar jag en Kimmen som inte verkar ha ägt någon M Coupe. /Fredrik |
|
|
Fredrik M & Gemini__: Kimmo aka Kimmen aka estorilmongo Länk |
|
|
Bong, kärt barn har många namn heter det ju. Bilen är bland de grymmste byggene jag sett. Inget krut sparat någonstans. /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.