|
|
|
|---|---|
|
Hur gör man? sitter det fler skruvar än de i ovankanten som syns? Gummi gör sig bäst på asfalt!! | |
|
Nej, d e bara dom, bara o lirka ut d sen, se upp me kontakterna på baksidan bara. |
|
|
tack, gick bra.... Gummi gör sig bäst på asfalt!! |
|
|
Kan man ta ut instrumenthuset utan att repa glaset mot blinkerspaken? Har tatt ut mitt hus 2 ggr, och ser nu att de blitt ganska repat :( |
|
|
Banditen> Lägg en handduk runt ratten och spakarna. *BAWORAK* |
|
| Skulle jag ha tänkt på innnan jag repade min mratt =( | |
|
det tar ca 20 sekunder att ta bort ratten... fälgkors går utmärkt...:) Rattlås på o av bara för att få bort ratten... Gummi gör sig bäst på asfalt!! |
|
|
Se upp om du har airbag. Skall kopplas ur under ratten först före ratten skruvas bort. Jag använder dock handuk, det går bra. /Gunnar /Länk |
|
| Tror det blir att montera bort ratten när jag byter instrumenthusglas eller hus, nån som vet om man kan köpa bara glaset nånstans? annars hittade jag fina hus på ebay för dryga hundringen :) | |
|
Vill du prova snålvarianten så plockar du bort glaset. Om du lyckas utan att spräcka det dvs för det är limmat vad jag vet. Slipa glaset med mycket fint slippapper typ 400. Glaset blir då bedrövligt matt o fult. Sen sprayar du med vanlig klarlack på sprayburk. Det blir som nytt! :) Gummi gör sig bäst på asfalt!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.