|
|
|
|---|---|
|
Bestämde med en kille här att jag skulle köpa ett par bromsar av honom. Ringde i fredags och checkade allt. Sa vilken tid jag skulle komma till Västerås mm. Åker 10mil dit . Ringer men inget svar. Va kvar i Västerås i några timmar men ingen svarar på mobilen. De går fram signaler och sen telsvar. Jag har nu åkt 10mil för ingenting 20mil med hemresan. Vad fan ska man göra? Blir så jäkla less på folk som är så oseriösa!!! ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg | |
|
Ja det finns så gott om riktiga idioter att man börjar undra om inte dödstraff vore ett alternativ iaf. Skulle jag sj råka ut för en sådan så tror jag att jag skulle försöka hitta killen iaf och "sätta honom till svars" //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Jo verkligen. han ska jue minst skicka grejorna ochj bjukka på frakten iaf. Han finns här på forumet också... ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
|
Jag skulle lagt ut personens namn/nick på forumet direkt så fler slipper råka ut för honom... //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Vänta med att döma killen tills du hört hans förklaring. Han kanske var på sjukhuset med brutet ben, eller med frun som skulle föda barn eller nåt.... /// Gunnar E. |
|
|
Ja vänta tills du fått en förklaring, men om godkänd förklaring ej finns vill vi gärna veta så man inte hamnar i samma situation. /Fredrik |
|
|
Visst skall väl alla ha chansen att förklara sig, men till 99& så finns det ingen vettig förklaring... MVH Christofer |
|
|
håller med dig crille82 //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
han ringde härom dagen och beklagade sig. sa att mycke hänt mm. Vi skulle höras igår men han hör inte av sig igen och inget svar. HOPPLÖST! ___ Med Vänliga Hälsningar Robin Forsberg |
|
|
hm mycket har hänt, kanske polisen hittade hans stulna delar ? :-) nej men allvarligt en person med ett så "struligt liv" skulle jag inte kontakta för att köpa delar av i första hand. Jag känner igen detta när jag + kompisar skulle köpa grejor till våra E21or från en kille i Stockholm, han hade flertalet telefonnummer men hörde aldrig av sig eller fanns tillgänglig då man bestämde något. Som tur är har han slutat med att sälja grejor och plockat med E21or så fler slipper lida. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.