|
|
|
|---|---|
|
Har letat och letat på nätet utan att finna det jag söker efter nämligen panel/list till instrumentbrädan till min E39:a där jag idag har träimitation,ca 4 cm bred list på luckan till stereon,runt växeln och runt om framplatserna på instrument panelen. Letar efter aluminium liknande att ha där istället än träimitationen,har sett att det finns självhäftande kontaktfilm av aluminiumimitation att sätta dit,är det någon som har erfarenhet av denna film? | |
Na 752 F11 520 xd -15
F11 520d -11 (såld) E34 535 -90 (renoveras) 523i -99 E61 520d 08 (såld) E34 518 -95 rostfri! E34 520 nr 2 (reserv) E34 520 -90 (såld) E34 525 -92 Sladdbarnet (Schrott) |
denna kanske.. Länk |
|
goldman Har du hittat något Funderar på att köpa E39 o de flesta har träpanel, men vill själv ha alu panel istället. |
|
|
Caulev: Det enda som jag har hittat är på ebay,både utrikes och i Sverige och på bildelsbasen men då är de beg till hyfsat pris.Hittatde en firma i Sverige,borstade alu-paneler,och de ville ha 4800 kr. Fått en del tips via powerposten,att lackera upp dem. Har komplett set svarta paneler,ej självlackerade utan fabriksgjorda,på gång för 1500 kr. Om du kollar på ebay i England så kan du fynda,exempelvis borstade Alu-paneler för 1300 kr,se bara till att de är till en vänsterstyrd bil ,och de finns fastän det är i England.Där kan du söka över hela världen efter vad som helst. Lister=Trim på engelska! Bmw=Bil_Med_Vett |
|
| Jag tror att dom här har www.schmiedmann.com | |
|
Benny 540 Jag kunde inte hitta alu panel men mailar till dem senare o kollar. |
|
|
Länk Alu, kostar 529,64 euro...Lite olika det där om man nu har monitor eller Cdlucka men, priserna ligger runt där. Länk Titan (skitsnyggt! =) ) kostar 595,86 euro... Jag vill ha titan men, ja det är dyrt. |
|
| Ja dyrt som fan!! Men snyggt. Lägger man 100 - 120 på en e39 kan det vara värt att lägga 5000kr till. Tycker jag i alla fall. | |
|
Är det bara alu samt titanlook eller de faktiskt i respektive material? Är det i samma material så kan jag förstå priserna men inte annars, tycker för övrigt att det borde skilja mer mellan alu och titan isåfall. Men visst är det snyggt som tusan. Tror dock jag ska lackera mina isåfall och se hur det blir. |
|
| Jag har titan panelerna i men 540 och dom är gorda av titan rätt i genom förutom mitt konsolen som är plast bakom | |
| Då har vi en förklaring till varför de kostar så pass mycket. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.