|
|
|
|---|---|
| har ej någe värme i bilen.. har kollat värmeventilerna. men det verkar som att dom ej får nå ström.. så det är väl antagligen nå el fel.. nån som vet? | |
Paap Reeder |
... svärdet? MVH /// Paap R |
|
Välkommen till forumet! Finns det ingen spänning på dem är ventilerna vidöppna, hur har du mätt? Svärdet tror jag inte påverkar detta, utan enbart fläkten. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| det går ju en sladd med tre poler till ventilerna.. inge ström i någon av dom.. =/ | |
| även pumpen får ej nå ström.. | |
| har du kollat alla reläer och säkringar i bilen? | |
| vilka säkringar å relän är det? | |
| Tyvärr så har jag inte koll på det, mitt Autodata program har ingen utförlig information om 87:an, men någon annan på forumet kanske vet? | |
|
Kolla mitt svar angående ihka modulen i denna tråd: Länk Har för mig att ström till ventilerna går genom den vita kontakten på förarsidan, kolla den och dom andra så dom sitter fast... Mvh Andreas |
|
|
såg det nu att du var utan värme, kommer det ingen värme när kontakten är bortkopplad så är det nog så att dom sitter fast i stängt läge alt har cirkulationspumpen gett upp eller termostaten(hur är motortempen?) Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.