|
|
|
|---|---|
|
Denna: Länk ...eller denna: Länk Vilken ser ut att vara ett bättre köp om man vill ha en billig och relativt bra 535:a? | |
|
Hej! Tja...omöjligt att svara på,egenkoll är det som avgör i denna prisklass. Det som kan tyckas vara "sämre"(beror alldeles på hur man tänker där) på -90:an kan väl vara att den har M535:an s TRX fälgar vilket gör att däcken till den kan tyckas bli för dyra för de som har läggningen åt detta håll(TRX konceptet är annars mycket lovvärt, men däckkostnaden kan för många resultera att fälgarna åker på skroten).. Sedan så var väl -89:ans fälgar inte direkt en "hit" det heller ;) Mvh Janne. |
|
|
Tittade lite till... Skinnklädseln i -90:an är ju värt en del kan man väl tillägga.. Men hur det ser ut med t.ex kamaxeln i dessa vagnar bör du ju kontrollera direkt.. Mvh Janne. |
|
|
Den röde, killen skriver att det är en iM, vart då? Inga kjolar nånstans eller vinge så långt jag ser... (inredningen vet jag jag ju inte eftersom man inte ser in...) |
|
|
Jag kan göra det relativt enkelt för dig, i det här fallet. Länken till Autopower-annonsen är den bil som rullar i vår familj just nu. Förlåt, eller nåt. :D Riktigt skön bil. |
|
|
mitt val hadde blivit o kollat på den ljusblåmetallica o ser den ok ut hadde jag skitit i den andra.. den röda ser skabbig ut.. ac behövs inte fyllas om det är tätt o det kostar att laga.. skinn vid den åldern/milen brukar för detmesta vara as skabbigt att åka runt i.. den röda äre säkerligen lika rostig som den blåa.. Ge han olja Bara!! |
|
| Det verkar som den blåa är såld redan... Det var snabbt isf.! Wuzzie? | |
| arken: Min kära far som köpte den i..uhm.. torsdags? fredags? | |
| Går visst inte att redigera inlägg, så jag kanske ska förklara lite bättre. Min far är internet-analfabet, så det är därför jag står som ägare här på Autopower. :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.