|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, tycker att hamann läppen är väldigt fin på E36, se länk: Länk Problemet är ju priset ;) Har hittat något liknande men undrar om någon har köpt den till sin E36? länk: Länk Isåfall, hur var passformen, går den att montera på en vanlig m-front? Bild vore trevligt. MVH Min 328; Länk | |
|
Jag hade den på min ga M3a, köpte den dock från dns trading, kostade typ 1800 el nåt sånt, och passar på M3 fronten Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
var du tvungen att plocka bort m3-"läppen" då? Hur var det med passformen? Lätt att montera? MVH Claes Min 328; Länk |
|
|
ja den måste bort, nja, passformen va sådär, fick fila lite, skruvas i org fästena har jag för mig Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Länk Här har jag även m3 läppen kvar, behövdes ej tabort den. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Nej den behöver ej tas bort om man har rieger läppen, den lägre, men med den högre hamann läppen ersätts org listen Seastreams Garage -no compromises Länk |
|
|
Helt riktit som Seastream säger om du väljer att montera Riegers GT-läpp så måste du ha den lila M3-läppen kvar för att det ska bli snyggt. Om någon är intresserad av Riegers GT-läpp så har jag bilder i mängder på dessa. Polaren säljer dessutom sådana och hela Riegers övriga sortiment till grymt bra priser. OBS. Jag tjänar inte en krona på att skriva detta. Mvh Jimmy |
|
|
De blir nog att jag skaffar m3-listen samt GT-splittersen vid sidorna. Har sett någon som har det och det såg bra ut.. Tack för svaren.. MVH Min 328; Länk |
|
|
Ja precis det är oxå en snygg variant, synd bara att de där orginal splittersen är så dyra. Konstigt nog så har jag inte set några kopior av dessa tyvärr. Schmiedmann.dk är en av få som säljer dessa splitters (för utom BMW naturligtvis) och de tar ca 1100kr/st, per sidan alltså. Man får alltså en komplett Riegerläpp för priset av 1 st. splitter?!. Varför är dessa små plsatbitar så dyra måntro? Länk Mvh Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.