|
|
|
|---|---|
|
Hur får man loss spaken på en-99 M5? Utan att bryta sönder den... =) There can be only one... | |
| Skulle också behöva info om detta. Hittar inte den gamla förklaringen jag fick för typ 1 år sen. | |
|
du menar knoppen eller spaken? Gummi gör sig bäst på asfalt!! |
|
| JAG menar knoppen. :) | |
|
Jo.. jag menar knoppen jag oxå... =) There can be only one... |
|
| Knoppen tas av genom att dra HÅRT rakt uppåt. | |
|
alldeles riktigt...o när man precis ska ge upp så drar man liiite till:) Se för fan till att hålla ansiktet borta när det släpper för det har orsakat många blåögon det där.... Det är nämligen lätt hänt att man drar med båda händerna o har ansiktet precis ovanför för att få kraft...:/ Gummi gör sig bäst på asfalt!! |
|
|
Bör man inte tänka på något mer? Jag tänkte på att den är belyst. /Manray/ |
|
|
Och en grej till, ska man dra HELA knoppen, eller bara typ baksidan, som är en lös plastbit... kollade förresten vad en sådan där knopp kostar på BMW... nästan 1800kr! There can be only one... |
|
|
www.sanituning.de där finns såna knoppar betydligt billigare. Hela knoppen ska dras i spakens riktning. dvs rakt upp. Jag vet, det sitter väldigt hårt. Lättare när knoppen är slut för då lossnar den ju nästan av en snabb växling! Gummi gör sig bäst på asfalt!! |
|
|
Vet inte om jag är dum eller.. men jag hittar den inte... nån järnklump utan belysning, men ingen m-knopp.... =/ There can be only one... |
|
|
Länk Hittade minst 3 stycken olika M-knoppar med belysning. klicka på schaltknäufe ganska långt ner i listan i vänsterkanten! Good luck! Gummi gör sig bäst på asfalt!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.