|
|
|
|---|---|
|
Vad säger experterna om denna? Länk skall åka och kolla på den efter jobbet imorgon hade jag tänkt.. men vill egentligen ha en cupe men med de sportpaketet och gärna faceliften mm.. kanske lite mycket mil eller vad säger ni? tycker priset känns lite högt eller vad tycker ni? var ute efter en 330 cab nyligen som jag tänkte ha hardtio till mm är fortfarande sugen på en sådan men tänkte kanske bättre att köpa billigare bil med fast tak då man skall mest ha den som pendlar bil mellan stockhol-östersund.. kanske diesel är bättre men finns så få sådana att välja på tycker jag. Hittade en annan off topic bil på blocket, vilken lirare.. vem vill köpa hans bil? kanske är skämt och kompisar som lagt ut annonsen men gott skatt i alla fal =) Länk /burner | |
| Detta är en tysklandsimport! Så kolla den noga! | |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Burner, jag rekommenderar dig att vara ytterst försiktig rörande den bilen. det är till att börja med ingen -01:a som annonsen säger, för bilen med det regnumret är tillverkad juli -00 och är då av årsmodell -00. sedan har den facelift-fronten, som kom september -01, till 2002 års modell. Eftersom man måste byta såväl frontspoiler, huv, framljus, dimljus som framskärmar så är det ingen ombyggnad man gör utan att bilen har varit krockad. den har också M-frontspoiler utan att i alla fall jag ser några sidokjolar. sedan är inte fälgarna något som ens liknar BMW originalfälgar, och är enligt min åsikt svinfula. en bil med så mycket tveksamheter, där inte ens säljaren har angett rätt årsmodell, skulle jag kolla EXTREMT noga för att säkerställa mätarställningen. mvh Johan |
|
Eller så kanske det är lättast att hoppa över den och leta upp ett bättre alt...... |
|
|
Tackar alla.. jo hade nästan skippat den redan igår efter jag skrivit inlägget =) men eftersom man slutat tidigt idag och farsan jobbar i söndertälje om veckorna så kollade han in där på lunchen och bara firman kändes inte bra när man kom in sa han (den drev av utlänning, inget fel med de på alla sätt men) jag åkte dig ändå då jag inte hade något at göra.. farsan tyckte han även kände rök lukt i den och dem som röker i bilar i allmänhet för mig är idioter! men men håller med er att fälgarna suger!! skall vara BMW orginal mm.. sedan ang facelift mm blev man brydd på.. men eftersom jag åkte dit själv (farsan hänge även med) så provsatt jag med mindre förhoppningar men inget mer ville bara ur och därifrån direkt typ! luktade satan.. sedan inga sportstolar!! inte ens med el-inställningar med minne! Krockad? vet inte men förmodligen.. frågade inte så mycket då jag var totalt ointresserad efter man kikat på bilen.. eftersom farsan jobbar där han gör så kan vi få upp all information om alla bilar bara man har reggen så de hade farsan gjort på jobbet innan och många av hans jobbar kompisar (även fd 330ia ägare) alla tyckte den var skum då den varit av och på ställd en hel del ggr!! och senast avställd de senaste året typ!! verkar som ingen vill köpa denna bil men det förstår jag nu. enligt mig är den inte ens värd 100papp men det är ja de =) nä tackar för ni varnade men som sagt så kände jag på magkänslan långt innan jag ens hade kommit fram att det inte var något för mig.. vill i sista hand ha en sedanare.. och cupe i första hand eller cab med hardtop kanske men de får bli nästa bil kanske. /burner |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.