|
|
|
|---|---|
|
Är lite sugen på att köpa mig en 330 clubsport -02 men vad exakt innebär clubsportpaketet? Sett att vissa extriöra delar skiljer men är de något mer än så? Tacksam för hjälp! | |
|
Hej Du kan läsa lite om paketet här: Länk Tycker att det är en rätt bra beskrivning. Mvh www.stylabilen.se |
|
| Tack! Men länken verkar inte funka? | |
|
Länken fungerar...Tar bara lite tid att visa sidan tydligen Ok, jag skriver istället (copy/paste) Aerodynamic Package The aero package includes: Lateral skirts Black plastic front spoiler Tail spoiler on the trunk lid V-Spoke design light alloy wheels with 18" tires: 225/40 R 18 front 255/35 R 18 rear Other goodies: Acoustic package Chrome exhaust pipes Colors Estoril blue Carbon black Titanium silver Velvet blue Interior More than an aero kit, the Clubsport Package has distinctive elements in the interior as well: Sport seats with M texture M sport leather steering wheel Shortened shift lever with M emblem Chrome rings around the instruments and door entry borders with the Clubsport signature. Mvh www.stylabilen.se |
|
| Nu fungerade den efter lång väntan! :) | |
| Funkar för mig.... | |
|
Hejsan ! Här har du en bild på hur det ser ut invändigt , det som skiljer sig är färgkombinationen på säterna samt alu cub listerna. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.