|
|
|
|---|---|
|
Vilken dag! Satte i batteriet i bilen efter 6 månaders vintersömn, startar på första! Solen skiner, upp med takluckan och njut! Vem behöver stereo när man kan lyssna på rak 6:a vid 7000 varv! Var bara tvungen att berätta! heh! Nu är det vår! :)) | |
| Jag har åkt med min bil i ca två veckor nu, kan bara hålla med dig, första åkturen är helt underbar! | |
|
Var ute en sväng idag med min bil! Det var över 20 grader i solväggen här i bygda... Så det var jätteskönt att ta en svängom Ska det vara på det viset?! |
|
|
Va sena ni är, jag ställde av min för 1 månad sedan... ;) roadZter |
|
| Aaaaahh!! Jag blir avundsjuk, måste vänta några dagar till, men sen.. | |
| Visst är det gott!!! Har kört ca 30 mil med M5an hittills i helgen! Så J**la skönt!!! | |
| DanneZeta, ställde på menar du väl? Eller? | |
| Egentligen skulle man inte köra så ofta med sin bil, då uppskattar man den mer. Det märker man ju när man inte har kört den på ett tag. | |
| Läste ditt inlägg igår. Ringde snabbt morfar i Älvdalen; "Nej, snötäcket ligger fortfarande kvar..." Så jag får vänta ett tag till innan bilen kan köras hem igen :-/ | |
Colin |
Nu är den första ute! Inom kort ska även den andra ut. Det är något väldigt speciellt med M-bilar. Äntligen är dieselsäsongen över. Allt under 3.5 liter är Briggs & Stratton.. |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kjelle:Snacka om att ha långt till garaget:)) Men du lär ju få ha bilen ifred. Nu ska jag ut i solen och tvätta av pärlan. MVH Hasso |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.