|
|
|
|---|---|
|
Hej hej! Har precis inhandlat en safirsvart metallic bmw 325ci med m-paket II och facelift 03a svensk såld. På bilen satt det m68 fälgar som jag funderar på att använda under vinter halvåret. Men nu till frågan. Vad ska jag ha för sommar fälgar samt däck? Är ute efter 18 alt 19tum. Har ni några tips på snygga fälgar till en SVART bil med shadowline? Uppskattar alla synpunkter och länka även någon bild om det finns. Tack på förhand! Med vänlig hälsning //Jens Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) | |
|
Hade tänkt man kunde "fynda" lite nu i rean inför vintern :-) Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
| m135 :) | |
|
Tänkte ta något annat. Hade nämligen m135 på min 330i. Tack för synpunkten! Fler? Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
| 19" BBS challenge eller Beyton Magic Racing | |
|
BBS Challange må vara snygga men vem vill vara som alla andra? |
|
|
Det här var j-vligt billigt ! Länk Det är likadana som jag har fast jag har dock bredare fälgar o däck bak. Min Länk Cabrio |
|
|
Skummade igenom lite gamla trådar. Undra om inte Breyton magig racing är det absolut snyggaste man kan ha ändå! Kolla in! Länk Min bil är exakt lika förutom att jag har shadowline och facelift Någon som vet var man kan hitta shyssta kopior på dessa fälgar? //Jens Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
Jag tycker det är läckert med delvis svarta fälgar på en svart bil, kolla denna: Länk OT: hur upplever skillnaden mellan 330 och 325...? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Lite för mycket pimp my ride för mig. Funkar på en rå m3a! Angående 330 vs 325 så är det ju en viss skillnad. 330in har ju ett helt annat vrid, ljud och spets på toppen. Men jag saknar den inte, lekte av mig under tiden jag hade den. Denna gång prutade jag på motorn och tog en lite nyare, snyggare bil med mer utrustning. Känns som det rätta valet fortfarande efter några dagar så jag är nöjd :-) //Jensa Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
Jag skulle helt klart välja några snygga cromfälgar, tror att bling bling kommer mer och mer. Alufälgarnas tid är snart över. Sitter själv med m 135 och de är ju inte speciellt roliga . Nej ett par riktigt blanka med grymt djup borde bli kanon till en svart bil |
|
|
Där ser man...det är just krom/"bling"-fälgar JAG förknippar med Pimp-my-ride...smaken är som bekant delad... :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
ufo: Var det riktiga ac schnitzer fälgar du hade på din? Gillar dem starkt! Lagomt råa för min smak. Var köper man dessa och vad kostar de? Krom = skit. Men som du säger smaken är ju delad. tycker bara det ser så jä... vilda vestern ut :-) //Jensa Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
Men...Breyton Magic Racing som du länkade till...är inte de kromade? Ser iaf väldigt "blanka" ut... Yes, det var äkta ACS-fälgar jag hade. Satt dock på bilen när jag köpte den. Men vad jag vet så är de inte billiga... Här kan du nog hitta dem: Länk Länk / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Breyton är inte kromade utan har en polerad rostfri kant. Jag har själv Breyton kopior av märket Koya Länk | |
|
Ztefan: Ta och sälj dina hjul till mig då ?! :-) Skönt att köra en bil som INTE är "felhjulsdriven" :) |
|
|
JensaR: Har precis köpt dom själv :) Men kolla med Länk jag fick ett bra pris där. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.