|
|
|
|---|---|
|
Hej min kära fru körde min E38 föra vecka mot stan från Hägersten på E4 och strax efter Aspudens påfart (trafikplats) så ser hon att det kommer en flygande gipsskiva som slår på höger fram skärm och sen flyger över taket till andra sidan av bilen. Hon blev så nervös/rädd så hon hann inte titta reg nr på last bil som transporterade dessa skivor. Nu har jag ganska stor buckla på skärmen och lite repigt tak. Tur är att min fru och barn har klarat sig bra. Min frågan är, går det att göra ngt åt det här, vi har inga direkta vittne men det var många bilar som bromsade kraftig och såg allt. Kan man köra in på Drivein (skade anmälan)? och berräta allt? kommer de tror på oss? Som sagt jag har halv försäkring. vad bör jag göra? Hör av er om ni har varit med om det. Detta hände den 6 sept kl 10:15 på Essingeleden Mvh Harvinder | |
|
Några förslag tack Nöjd BMW ägare Länk |
|
|
Jag vet inte men det borde kunna funka att ringa Polisen, det kanske var fler bilar som blev skadade. Men om inte de har något så är det nog bara att bita i det sura och betala själv vad jag vet. ///Mvh Sibbe Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.