|
|
|
|---|---|
|
Jag undrar vad som är skäligt pris för en BMW 525iTouring-03 med Msportpaket. Bilen har gått knappt 13000mil,få ägare, svenksåld och fint skick. Jag undrar också om det är en bra modell. Kanske du som har en likadan vill höra av dig. | |
|
Tjena Mr Sho Jag köpte en 525i sedan , årsm.02, 11.700mil, Silver metalic Sv-såld Sportpkt Sportstolar Nya ratt modell All utrustning som finns förutom Navi och el stolar.. 2 ägare...I väldans bra skick..endast sommar körd... Fick den för 105.000;- men fick det för det priset pga det va en go vän.. Mycket skön bil att köra...men det kostar också.. BMW - Bil Med Wingar |
|
|
Jag tippar på ca 175tkr i slutpris förutsatt att bilen inte avviker i utrustnings -eller färgväg. Det är en kanonbil. 530 är ännu bättre =) Schnelle fahrt, Härliche fahrt. Länk |
|
|
Runt 170´är nog rimligt.Litet minus för dom höga milen.Modellen är väldigt eftertraktad,just pga M-sport paktet.Värderas bra mycket högre än en utan detta.Jag hade nog lagt till 30´och fått en med låga mil istället.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.