|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Lycka till med renoveringen. En grej att tänka på är att se till att fälgen är så ren som möjligt på baksidan, innan du knackar isär den. All ingrodd smuts gör det ordentligt svårt att få isär den. Sextrettifemman Länk |
|
|
tackar, hm okej... är en hel del "asfaltspluppar" i fälgbanan. fror nog i värsta fall gå lös med lite sandpapper. jag är lite inne på samma som du, köra på svart centrum. vet inte om guld skulle passa så bra på mina kärra, lr vad tror ni? bild: Länk |
|
| dem där fälgarna med guld-skruvarna va riktigt balla! kanske man ska pröva.... | |
|
Jävlar vilken snygg bil du har. Det blir nog bra vilken färg du än väljer på centrum. E28 regerar. Sextrettifemman Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Så här blev en av mina RS061:or! Länk MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
Tjusigt. Det var inte så svårt eller hur? Sextrettifemman Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Det var verkligen ett uthållighetsprov som får heta duga!! Snart införskaffas en pelarpolermaskin för att slutföra de resterande 2 som jag inte ids börja med...hahaha;-) MVH Patrik Ögonstenarna:Länk |
|
tackar så mycket=)... m635 forever: fyfan vad fina rs-fälgarna är! grattis till en lyckad polering ;) jag har en fråga till angående hylsan. vart köper man den? |
|
|
larpan: Lacka inte fälgarna, låt dem vara. Bilen är renast och fräschast så. Fantastiskt läcker e28 du har! :) Patrik: Härligt att få på BBS:en i vår! Dom blev fina (fast kunde man ha väntat sig något annat?) :) En undran: Vet ni om RS-fälgarna finns i större tumstorlekar? Det fanns en e24 på mobile.de med 18" are, fast jag undrar om det kan vara "hemmabyggen" för själva centrumen såg rätt små ut, ungefär som till 16 tummare. mvh Fredrik |
|
|
Jag tror att det är samma centrum på 16,17 och 18. Det är fälgbanorna som bestämmer tumstorleken. Om jag inte har helt fel så passar alla 30-håls centrum, bmw, mercedes, audi, etc. till alla 30-hålsfälgbanor. Jag kan ha helt fel, men det ser verkligen ut så när man studerar bilder på RS-fälgar. Sextrettifemman Länk |
|
|
Ok, så 17 tummare skulle kunna se rätt hyffsade ut... På 18 var det för mycket fälgbana. mvh Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.